نحوه همگام سازی کنترلر Xbox One با کنسول خود


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 27 خرداد 1399
بازدید : 1250
نویسنده : نعـــــــــــــــیم ایــــــرانــــی

 

 
پخش کننده ویدیو در حال بارگیری است.

این یک پنجره معین است.

 

کار کردن کنترلرهای بی سیم شما با کنسول بازی شما کمی متفاوت از فقط وصل کردن آن است ، مانند روزهای گذشته. خوشبختانه ، سازندگان کنسول همگام سازی کنترلرهای بی سیم را نسبتاً آسان کرده اند.

این بدان معنا نیست که مشکلی با کنترلرهای بی سیم وجود ندارد. در Xbox One ، همگام سازی آسان است ، اما در صورت بروز هر مشکلی روش های زیادی برای عیب یابی کنترلرهای شما وجود دارد. در اینجا آنچه باید بدانید برای همگام سازی Xbox One با کنترلرهای خود و مقابله با هر مشکلی که ممکن است پیش بیاید وجود دارد. در عوض اگر می خواهید کنترلر Xbox خود را با رایانه شخصی همگام سازی کنید ، ما یک راهنمای نیز برای آن داریم .

کنترلر خود را روشن کنید و Xbox One را روشن کنید

نحوه همگام سازی چراغ کنترل کننده ایکس باکس وان

همگام سازی کنترلر شما به معنای روشن کردن آن است. کنترل کننده های ایکس باکس وان باتری های AA را مصرف می کنند ، اما می توانید بسته های باتری قابل شارژ را نیز برای کنترل کننده های خود دریافت کنید. در هر صورت ، اطمینان حاصل کنید که کنترل کننده های شما قبل از تلاش برای جفت کردن آنها آب شده اند - قدرت کافی اغلب علت مشکلات اتصال (یا مشکلاتی که به نظر می رسد مانند مشکلات اتصال) نیست.

با وجود کنترلر باتری یا باتری های تازه در آن ، با فشار دادن دکمه Xbox در مرکز آن ، آن را روشن کنید. روشن خواهد شد تا نشان دهد روشن شده است. سپس دکمه پاور را روی کنسول بزنید.

دکمه اتصال را در Xbox One پیدا کنید

نحوه همگام سازی دکمه اتصال xbox یک کنترل کننده xbox اصلیمایکروسافت

برای جابجایی کنترلر خود بر روی Xbox One ، باید اتصال را در کنسول و کنترلر فعال کنید. ابتدا دکمه Connection را روی کنسول قرار دهید. در Xbox One اصلی ، آن دکمه را در سمت چپ کنسول ، نزدیک سینی دیسک پیدا خواهید کرد.

نحوه همگام سازی دکمه اتصال xbox xbox یک دکمه اتصالمایکروسافت

در Xbox One X و Xbox One S ، دکمه Connection در گوشه پایین سمت راست کنسول ، در زیر دکمه پاور وجود دارد. با فشردن دکمه باید آرم Xbox سفید شروع به چشمک زدن کرد ، این نشان می دهد که کنسول در جستجوی سیگنال کنترلر است.

دکمه اتصال را روی کنترلر فشار دهید

نحوه همگام سازی یک کنترلر xbox one کنترل کننده دکمه اتصال xbox

هنگامی که دکمه اتصال را روی Xbox One بزنید ، 20 ثانیه زمان نیاز دارید تا بتوانید یک سیگنال را برای برقراری اتصال فراهم کنید - دکمه اتصال سیاه را در قسمت بالای کنترلر فشار دهید. در هنگام جستجوی اتصال ، آرم Xbox در کنترلر و کنسول چشمک خواهد زد. وقتی یکدیگر را پیدا کردند ، هر دو آرم محکم می شوند و این نشان می دهد کنترلر با کنسول همگام شده است.

این روند را با هر کنترلر دیگری که می خواهید همگام سازی آن را با Xbox انجام دهید ، تکرار کنید تا در کل هشت.

پروفایل های کنترل کننده خود را سفارشی کنید

نحوه همگام سازی منوی xbox x کنترلر xbox

پس از همگام سازی کنترلرهای خود بر روی کنسول ، می توانید ببینید که هنگام روشن کردن یکی چه اتفاقی می افتد. دکمه Xbox را روی کنترلر فشار دهید تا منوی اصلی ظاهر شود ، سپس به آیکون Gear بروید تا از فهرست تنظیمات بکشید . یافتن کینکت و دستگاه ، و حرکت وجود دارد برای پیدا کنترل خود را. در منوی Controller ، می توانید تنظیم کنید که در صورت وجود ، هر کنترلر کدام یک از پروفایل ها را وارد کنید (یک بار همگام سازی آن) ، و همچنین اقدامات امنیتی برای کنترل اینکه چه کسی می تواند در Xbox خود وارد حساب های مختلف شود.

از کابل USB استفاده کنید

بهترین کابل های میکرو USB

شما فقط از کنترلرهای Xbox به صورت بی سیم گیر نمی کنید (و در صورت نداشتن باتری قابل شارژ برای آنها ، باتری های زیادی را از بین خواهید برد). همچنین می توانید آنها را با کابل به Xbox One وصل کنید. انجام این کار آنها را با کنسول شما همگام می کند ، بنابراین اگر در همگام سازی با روش بی سیم مشکل دارید ، ممکن است استفاده از کابل USB ساده تر باشد. یک کابل USB Micro-B را به کنترلر خود وصل کنید و می توانید آن را مستقیماً به کنسول وصل کنید. کابل می تواند به عنوان منبع انرژی برای کنترل کننده عمل کند ، بنابراین نیازی به باتری یا یک باتری قابل شارژ ندارید و همچنان می توانید تنظیمات کنترلر را در منوی Controller تغییر دهید.

سیستم عامل کنترلر خود را به روز کنید

نحوه همگام سازی منوی سیستم عامل xbox one کنترلر

اگر مشکلی در اتصال دارید ، ممکن است این باشد که نرم افزار داخلی کنترلر شما به روز نشده باشد. می توانید آن سیستم عامل را از کنسول Xbox One خود به روز کنید ، که می تواند برخی از مشکلات را برطرف کند. به منوی تنظیمات و از منوی Kinect و Devices بروید ، در آنجا هر یک از کنترلرهای متصل خود را یا با اتصال بی سیم یا به وسیله USB وصل خواهید کرد. از این منو ، کنترلر مورد نظر خود را برای به روزرسانی و انتخاب Ellipses  در زیر دکمه Controller انتخاب کنید. از اینجا منویی دریافت خواهید کرد که می توانید به روزرسانی های سیستم عامل را بررسی کنید ، که می تواند هرگونه مشکلی را که با آنها سر و کار دارید برطرف کنید.

اگر کنترلر شما در حال اتصال نیست ، برای مداخله بررسی کنید

هنگامی که برای همگام سازی کنترلرهای Xbox One خود با کنسول مشکلی دارید ، می خواهید منطقه ای را که بازی می کنید عیب یابی کنید (اگر قبلاً اطمینان حاصل کرده اید که فقط باتری های کنترلر شما از بین نرفته است یا قبلاً همگام سازی کرده اید) حداکثر هشت کنترلر با کنسول). ابتدا مطمئن شوید که به اندازه کافی Xbox One خود بازی می کنید - 19 تا 28 پا تا آنجا که سیگنال می تواند برسد ، اما دیوارها ، لپ تاپ ها و حتی سایر لوازم جانبی وصل شده به Xbox One شما می توانند سیگنال و آشفتگی را با شما قطع کنند. کنترل کننده ها

اگر مشکلی ندارید ، سعی کنید کنترلر را به Xbox نزدیک کنید. سایر لوازم جانبی USB را از کنسول جدا کنید و سعی کنید سایر لوازم الکترونیکی را از Xbox One و کنترلر دور کنید تا مطمئن شوید که هیچگونه تداخل دیگری وجود ندارد. می توانید اجسام فلزی را از ناحیه بین کنترلر و Xbox One خود حذف کنید ، همچنین سعی کنید کنسول را خاموش کرده و مجدداً آن را روشن کنید تا ارتباط مجدد برقرار شود.

اگر این مسئله هنوز مشکلات اتصال شما را پاک نمی کند ، ممکن است بخواهید وب سایت پشتیبانی مایکروسافت Xbox One را برای امکانات بیشتر بررسی کنید یا فکر کنید که ممکن است یک کنترلر شکسته روی دستان خود داشته باشید

منبع : https://www.digitaltrends.com




:: موضوعات مرتبط: XBOX One , ,
:: برچسب‌ها: نحوه همگام سازی کنترلر Xbox One با کنسول خود ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط

???????????? مقدمتان محترم خیلی خوش آمدید
<-ForumPostTitle-> <-ForumPostUrl-> <-ForumPostCountAnswer-> <-ForumPostHit-> <-ForumPostLastAuthor->

RSS

Powered By
loxblog.Com